Monday, February 2, 2009

A retrospective

Azi am vizitat muzeul de arta din Aomori impreuna cu prietenul meu cu care facem uneori escapade in lumea fotografiei. Incepand din februarie pana in luna martie KOJIMA Ichiro- A retrospective este gazduita in acest muzeu si sunt expuse pozele acestuia facute in prefectura Aomori dupa cel de- al doilea razboi mondial.
In fata unui ecran mare am putut vedea imagini cu orasul asa cum era acum 50- 60 ani si nu m- am putut ridica de pe scaun.
Sunt fascinante!

De ceva timp imi doresc sa am o "usa" magica pe care sa o pot deschide si sa ma duca acolo unde simt, evitand calatorii lungi cu avionul. Si ca sa fiu mofturos pana la capat as mai dori sa folosesc "usa" sa ma duca uneori in urma cu 50, 100 sau mai multi ani, si bineinteles as vrea sa vad cum va arata lumea peste cativa ani si mai multi. As deschide "usa" si nu m- as opri din fotografiat.

Dupa ce ne- am documentat bine, am vizitat Sannai- Maruyama(三内丸山) sa punem in practica cele studiate. Eu unul nu am reusit nici pe departe sa pun in practica. Mai am mult de studiat. Momentan caut sa ma documentez in ceea ce inseamna Canon si fotografie.
Today's snowboard lesson is: How to flip