Monday, February 9, 2009

Going Up!


I can see you!
Originally uploaded by Mihai Japan
Duminica- o zi plina; ne- am trezit, am luat sania si am plecat catre o mica festivitate a iernii din oras. Organizatorii au construit din zapada un tobogan imens inalt de 7 metri si lung de 25 de metri. ( ca sa va faceti o idee despre un festival adevarat urmariti Festivalul Zapezii din Sapporo pe blogul lui Muza- chan) . Dupa ce am inghetat bine am plecat catre Aspam unde, din intamplare, l- am putut intalni pe Kamen Rider Den- O; se facuse o mare coada de fani. Ajunsi acasa am continuat sa vorbim si sa ne luptam de- a Kamen rider. Frumoasa lumea copilariei- uneori ma pierd si eu in ea :) ar trebuii sa exersez mai des.
Seara, pentru o ora m- am intalnit cu cativa amici din Tokyo care au venit la Hakkoda cu placile pentru 3 zile- din cate am inteles 2 zile vremea a fost superba cu 30 de cm de powder

Snowboard Lesson- Grand Trick 今日のレッスンーグラトリ